niedziela, 2 listopada 2008

Richie Phoe...

Richie Phoe to osoba, o której niestety nie posiadam zbyt dużo informacji. Ściślej rzecz ujmując, wiem, że on jest i że tworzy muzykę ;) Natknęłam się na niego przypadkowo, gdy przeglądałam profile na MySpace...

http://www.myspace.com/richiephoemusic

...moją uwagę zwróciła osoba na zdjęciu. Widniejącego tam chłopaka pomyliłam z kolega, z tego też powodu czym prędzej przejrzałam stronę. Gdyby nie ta pomyłka, nie poznałabym muzyki tej muzyki.
Na stronie można usłyszeć przykładowe utwory. To DJ'owane kawałki, połączenie starego kochanego reggae, dub'u w chill out'owym miksie. Najbardziej podobają mi się wprowadzone sample instrumentalne, chwilami przypominające reggae a chwilami trance. Genialny mix :) No Matta Name z powodzeniem mogłoby rozpocząć z nim współpracę;) Ich twórczość ma pewne podobieństwa. Z tą różnicą, że Richie mnie zdecydowanie bardziej uspokaja, wprowadza spokojny, pozytywny nastrój. Doskonały na jesienne i zimowe długie wieczory.
Zachęcam do odwiedzenia jego stronki i
Miłego Dnia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz